Pages

Tuesday, 3 December 2013

فیس بک کے عاشقوں کا اغواء

ہوشیار رہیے ۔ ۔ 
فیس بک کی محبوبہ سے ملاقات کے لئے جانا مہنگا بھی پڑ سکتا ھے۔ ایسی ملاقات کا نتیجہ اغواء برائے تاوان کی صورت میں بھی نکل سکتا ھے۔ آجکل میڈیا پر ایسی وارداتوں کا چرچا عام ھے جن میں کوئی مجنوں ھارٹ ھیکر اپنی فیس بک کی لیلہ سے ملنے گیا اور اغواء ھو گیا۔ لیلہ کے بھائی اسے مرغا بنا کر پیٹتے رھے اور بعد ازاں گھر والوں کو اس "ھارٹ ھیکر" مجنوں کو گھر کی مرغیاں بیچ کر، قرضہ اٹھا کر چھڑانا پڑا۔ اس سلسلے میں کچھ احتیاطی تدابیر اختیار کرنے کی ضرورت ہے۔ 
(1) دوستی کے لالچ میں خود کو پرنس چارلس کے طور پہ مت پیش کیجئیے۔ لمبے چوڑے بزنس وغیرہ کی کہانی مت سنائیے۔۔جہاں بیٹھ کر وقت گزاری کے لئے فیس بک استعمال کرتے ھیں اپنی اسی کریانے کی دوکان یا ایزی لوڈ والے کاؤنٹر کی اصلی تصویر لیلہ کو دکھائیے۔ تاکہ لیلہ مستقبل میں آپ کے لئے کوئی مشکل صورتحال نہ پیدا کر سکے۔
(2) کسی کی کار کے ساتھ کھڑے ھوکر فوٹو مت بنوائیے بلکہ اپنی ذاتی سائیکل یا پھٹ پھٹ کے اوپر بیٹھ کر فوٹو بنوائیے۔ اس سے لیلہ کے دل میں آپ کے لئے کوئی برا خیال نہیں پیدا ھوگا۔
(3) لیلہ سے اس کی فوٹو مانگتے وقت اس سے اپنی مرضی کے پوز میں فوٹو بنوا کر اپ لوڈ کرنے کی فرمائش کیجئیے تاکہ لیلہ کسی اور کی فوٹوز دکھا دکھا کر آپ کو کپڑوں سے باھر ھونے پر نہ مجبور کر سکے۔ پسندیدہ پوز سے مراد یہ کہ آپ لیلہ سے کہہ سکتے ہیں کہ مجھے ایسی فوٹو بھیجو جس میں شمامہ کا ایسا سوٹ پہنا ھو جس کے اوپر نیلے رنگ کے پھول کی کڑھائی کی ھوئی ھو۔ یا ایسی فوٹو جس میں لیلہ نے مولی کو پتوں سمیت پکڑا ھو اور مولی کو چھیلے بغیر کھاتی ھوئی نظر آئے۔ 
(4) لیلہ سے فون نمبر اور شناختی کارڈ نمبر، دونوں اکٹھے طلب کریں تاکہ سم نمبر سے پتہ چل سکے لیلہ کس کی سم سے کال کر رھی ھے اور شناختی کارڈ سے پتہ چل سکے کہ لیلہ کا نمبر لیلہ کے نام سے ھی ھے یا اس کے کسی "ھیلپر" کا نمبر ہے۔ 
(5) لیلہ سے ملنے جانے سے پہلے اپنے علاقے کے دس جماعت پاس حوالدار کو پانچ سو کا نوٹ لگا دیجئیے تاکہ دور رہ کر وہ آپ پر نظر رکھ سکے کسی واردات کی صورت میں وہ سیٹیاں بجا بجا کر آپ کے اغوا کو ناکام بنا سکے۔ ملاقات کے لئے دو گھوڑا بوسکی کا سوٹ پہن کر جائیے تاکہ حوالدار دور سے بھی آپ پر نظر رکھ سکے۔ 
ان حفاظتی تدابیر کے باوجود بھی آپ اگر اغوا ھوجاتے ھیں تو سمجھ لیجئیے آپ کی قسمت میں ھی رولا تھا ۔ آپ کا خیراندیش۔

2 comments:

Anonymous نے لکھا ہے کہ

دلچسپ

از احمر

Seema Aftab نے لکھا ہے کہ

ہا ہا ہا دلچسپ

اگر ممکن ہے تو اپنا تبصرہ تحریر کریں

اہم اطلاع :- غیر متعلق,غیر اخلاقی اور ذاتیات پر مبنی تبصرہ سے پرہیز کیجئے, مصنف ایسا تبصرہ حذف کرنے کا حق رکھتا ہے نیز مصنف کا مبصر کی رائے سے متفق ہونا ضروری نہیں۔

اگر آپ کے کمپوٹر میں اردو کی بورڈ انسٹال نہیں ہے تو اردو میں تبصرہ کرنے کے لیے ذیل کے اردو ایڈیٹر میں تبصرہ لکھ کر اسے تبصروں کے خانے میں کاپی پیسٹ کرکے شائع کردیں۔